6.4 C
Athens
Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου, 2025

Τα πλάνα και οι συνεργασίες των αυτοκινητοβιομηχανιών για να αποφύγουν τα πρόστιμα από τους ρύπους

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πλέον αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων το 2025. Τα πρόσθετα είναι μεγάλα και έτσι καταστρέφουν τα πλάνα τους προκειμένου να αποφύγουν. Σχεδόν όλες σχεδιάζουν να αγοράσουν πιστώσεις από εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων, όπως για παράδειγμα από την Tesla και την Polestar, οι οποίες έχουν μηδενικές εκπομπές.

«Αλλά αυτή είναι μια τακτική που είναι εύκολη εδώ και πολλά χρόνια, με τις εταιρείες που έχουν τις υψηλότερες εκπομπές να αγοράζουν πιστώσεις από άλλες εταιρείες που έχουν χαμηλότερες. Σε αυτή την περίπτωση κάθε εταιρεία που θα μπορέσει να εξοικονομήσει εκατοντάδες ευρώ από τα πρόσθετα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο όμιλος Stellantis, η Toyota, η Ford, η Mazda και η Subaru σχεδιάζουν να συνεργαστούν με την ηλεκτρική αμερικανική εταιρεία κατασκευής αγορών οχημάτων Tesla για να συμμορφωθούν με τους κανόνες της ΕΕ για το 2025. Από την άλλη η Mercedes θα συνεργαστεί. με την Polestar. Για την Tesla, οι πωλήσεις πίστωσης αρνήσεως αντιπροσώπευαν σχεδόν το 3% των συνολικών εσόδων της τον προηγούμενο χρόνο. Από την άλλη η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely, δεν έδωσε στοιχεία για τις επόμενες κινήσεις της πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Ωστόσο, ανέφερε ότι έχει σημαντικό «πλεόνασμα» διοξείδιο του έτους του έτους, καθώς οι παγκόσμιες εκπομπές της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 40% σε σχέση με τα όρια που υπάρχουν το 2018. αποτελούσαν περίπου το 0,3% των συνολικών εσόδων της Volvo.

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις δηλώσεις του ισχυρού άνδρα του γκρουπ της Renault, Luca De Meo, ο οποίος τόνισε ότι οι κανόνες του 2025 θα μπορούσαν να κοστίσουν στους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ζητά αναθεώρηση των ορίων, ενώ ορισμένες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, ζήτησαν την αναστολή των προσώπων του 2025. πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όμως οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και η ανυπαρξία επιδοτήσεων από πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις τις απομακρύνουν από τους στόχους τους.

Ωστόσο, οι κατασκευαστές δεν πρέπει να βασιστούν σε μεγάλες εκδόσεις για να προωθήσουν περισσότερες πωλήσεις EV, αφού θεωρούν ότι είναι προτιμότερο να δώσουν μεγάλες εκπτώσεις τους, παρά να πληρώσουν βαριά πρόστιμα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει το 20% των πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά μοντέλα. Σήμερα μόνο το 13% των οχημάτων που πωλήθηκαν στην Ευρώπη κατά τους πρώτους 11 μήνες του 2024 ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Πηγή: Αθηναϊκό-Μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

Ροή Ειδήσεων