Ο αγαπημένος χυμός των νέων, πιστός στις αξίες και στο DNA του brand που ηγείται των τάσεων και στο digital περιβάλλον, μπήκε στον κόσμο του Metaverse, παρουσιάζοντας το πρώτο συλλεκτικό ψηφιακό έργο τέχνης by Amita Motion, ενθουσιάζοντας το κοινό του.
H Amita Motion με το σύνθημα #FreeYourEmotion παρουσίασε το μεγαλύτερο και πιο θετικό μουσικό θεσμό της χώρας, την Ημέρα Θετικής Ενέργειας, για 17η χρονιά. Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου χάρισε συναρπαστικές μουσικές στιγμές, με ένα συναυλιακό υπερθέαμα από το απόλυτο line up, σε περισσότερους από 50.000 θεατές στο κατάμεστο ΟΑΚΑ, αλλά και online μέσω livestreaming.
Στην Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2022, 80 τυχεροί βίωσαν μία μοναδική phygital εμπειρία βγαλμένη απ’ το Metaverse!
Μέσω διαγωνισμού που έτρεξε στα TikTok των παρουσιαστών της Ημέρας Θετικής Ενέργειας, καθώς και στα social media της Amita Motion, οι νικητές απέκτησαν ένα μοναδικό Amita e-motion NFT, αποκτώντας πρόσβαση σε μία νέα εμπειρία, που συνδυάζει physical και digital, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες.
Η δημιουργία του Amita e-motion NFT έγινε με χρήση τεχνολογίας blockchain, δίνοντας αρχικά στους νικητές πρόσβαση στο Golden Circle της συναυλίας, σε “απόσταση αναπνοής” από τη σκηνή, με χρήση των ειδικά σχεδιασμένων VIP NFTickets.
Κατά τη διάρκεια της φαντασμαγορικής συναυλίας τα VIP NFTickets μεταμορφώθηκαν στο πρώτο ψηφιακό έργο τέχνης στην Ελλάδα από την Amita Motion, εμπνευσμένο από την καμπάνια του brand, #FreeYourEmotion.
To συλλεκτικό έργο τέχνης, μέσω της blockchain τεχνολογίας, διασφαλίζεται πως είναι μοναδικό και ανήκει αποκλειστικά στον κάτοχό του. Με μορφή digital βίντεο αποκαλύπτει δημιουργικά πώς τα συναισθήματα της χαράς, της λύπης, του θυμού και της αγάπης μπορούν να γίνουν θετικά αν τα απελευθερώσουμε. Tο Amita e-motion NFT, έχει ενθουσιάσει τους κατόχους, αλλά και το κοινό, αποτελώντας το πρώτο βήμα της AmitaMotion στο συναρπαστικό κόσμο του Metaverse!
Παράλληλα, στη φετινή Ημέρα Θετικής Ενέργειας, στο ειδικά διαμορφωμένο pop-up store, το κοινό μπορούσε να αγοράσει ρούχα και αξεσουάρ από τη συλλεκτική σειρά που δημιούργησε η Amita Motion σε συνεργασία με την Ελληνίδα σχεδιάστρια Ζωή Κέρος, εμπνευσμένη από την καμπάνια #FreeYourEmotion, με όλα τα έσοδα να διατίθενται για την υποστήριξη της λειτουργίας του Προγράμματος Μουσικοθεραπείας της ΕΛΕΠΑΠ.
Επιπλέον, σε συνέπεια με τη δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον για μηδενικό ισοζύγιο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2040, η Amita Motion φροντίζει, όπως κάθε χρόνο, για την αντιστάθμιση του 100% των εκπομπών που προκλήθηκαν στο event. Επίσης, ανέλαβε τη συλλογή και ανακύκλωση περισσότερων από 60.000 συσκευασιών που καταναλώθηκαν στην εκδήλωση και, σε συνεργασία με την TetraPak, θα τους δώσει δεύτερη ζωή.
www.newsit.gr