16.3 C
Athens
Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου, 2024

Εκλογές 2023 – ΝΔ: Η στρατηγική μέχρι τις εκλογές και η αλλαγή στην επικοινωνιακή καμπάνια

Με κεντρικό δίλημμα «αυτοδυναμία ή τρίτες κάλπες τον Αύγουστο» αναμένεται να πορευτεί σταθερά η ΝΔ στο δρόμο προς τις εκλογές στις 25ης Ιουνίου.

Το νέο διακύβευμα, συνέχεια του προηγούμενου με τις οποίο αναμετρήθηκαν οι δύο μονομάχοι στις εκλογές της 21ης Μαΐου, το «Μητσοτάκης ή Τσίπρας», κρίθηκε αναγκαίο να μπει στη δημόσια πολιτική σφαίρα, προκειμένου η ΝΔ να αναδείξει τους κινδύνους από τυχόν εφησυχασμό, μετά τη μεγάλη πρωτιά της πρώτης κάλπης, και να επικοινωνήσει την αδιάλλακτη στάση της Χαριλάου Τρικούπη μπροστά στο ενδεχόμενο να κληθεί «να βάλει πλάτη» ώστε η χώρα να μη μπει σε περιπέτειες, αν και εφόσον η ΝΔ δεν εξασφαλίσει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Η Πειραιώς αναδεικνύει:

-Πρώτον ότι το ΠΑΣΟΚ κλείνει ερμητικά την πόρτα της συνεργασίας, προτάσσοντας τη θέση ότι το μόνο που ενδιαφέρει τον Νίκο Ανδρουλάκη είναι η πρωτιά στην κεντροαριστερά.

-Και δεύτερον ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να συμμαχήσει με «δεξιά κομματίδια», κατά δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη, εννοώντας φυσικά την Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αλλά και το κόμμα Νίκη του θεολόγου Δημήτρη Νατσιού, εφόσον λάβει το εισιτήριο για τη Βουλή.

Η «γαλάζια» στρατηγική

Παράλληλα στο επίκεντρο της στρατηγικής της ΝΔ τις επόμενες δυόμιση εβδομάδες ως τις κάλπες, θα είναι:

– η διατήρηση των κεντρογενών ψηφοφόρων ώστε το βράδυ της 25ης Ιουνίου το κοντέρ να έχει πάλι μπροστά τον αριθμό «4». Αν η «γαλάζια» παράταξη κινηθεί στο 40,8% που έλαβε στις εκλογές του Μαΐου, εκτιμάται ότι ακόμη και με επτακομματική Βουλή, διαμορφώνονται οι συνθήκες για… ασφαλή αυτοδυναμία.

-η σύγκριση των προγραμματικών θέσεων της ΝΔ με αυτών του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ που διαγκωνίζονται για το ποιος θα είναι την επόμενη ημέρα αξιωματική αντιπολίτευση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τα «γαλάζια» στελέχη θα αναδεικνύουν την προτεραιοποίηση του προγράμματος τους, με έμφαση καταρχήν στην αναμόρφωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, στους καλύτερους μισθούς την επόμενη τετραετία, στις επενδύσεις κ.α.. Στον αντίποδα θα επισημαίνουν ότι η προτεραιότητα των κομμάτων των κ.κ. Τσίπρα και Ανδρουλάκη είναι η αύξηση των φόρων.

«Συγκρούονται δύο κοσμοθεωρίες».

«Πράγματι, και σε αυτή την κάλπη, συγκρούονται ουσιαστικά δύο διαφορετικές κοσμοθεωρίες για το πώς αντιλαμβανόμαστε και την ανάπτυξη και την κοινωνική δικαιοσύνη. Για τη ΝΔ, για τη μεγάλη μας λαϊκή προοδευτική παράταξη, το κύριο μέλημα είναι πώς θα «μεγαλώσει η πίτα». Εμείς ξέρουμε πολύ καλά ότι μειώνοντας τους φόρους έρχονται επενδύσεις και δημιουργούνται νέες δουλειές. Το αποδείξαμε, θα εξακολουθούμε να το κάνουμε» δήλωσε ο Κ. Μητσοτάκης από τη Θάσο, αναδεικνύοντας τις προτάσεις αντίστοιχα των «αντιπάλων».

«Οι αντίπαλοί μας εισηγούνται μία άλλη συνταγή, την οποία τη δοκιμάσαμε και αυτή. Αυξημένοι φόροι κυρίως για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, για τη μεσαία τάξη. Είδαμε τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής, δεν θέλουμε να ξαναγυρίσουμε σε αυτό το παρελθόν» τόνισε.

«Εμείς είμαστε το μόνο κόμμα, το οποίο μπορεί να εγγυηθεί ότι η οικονομία μας μπορεί να παραμείνει σε μία σταθερή τροχιά ανάπτυξης, ότι οι φόροι θα εξακολουθούν να μειώνονται, αλλά και ότι το πλεόνασμα της συλλογικής ευημερίας θα μοιράζεται τελικά δίκαια σε όλες και σε όλους» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης, δίνοντας τον τόνο της επικοινωνιακής στρατηγικής της ΝΔ.

Η αλλαγή στην προεκλογική καμπάνια

Η προεκλογική καμπάνια θα ενισχυθεί και με νέα σποτ, στα οποία ωστόσο τα συνθήματα δεν θα αλλάξουν σημαντικά, καθώς κρίθηκαν επικοινωνιακά, επιτυχημένα. Δύο μόνο λέξεις, «ασφαλής αυτοδυναμία» – που είναι και ο στόχος της αναθεωρημένης στρατηγικής της Πειραιώς – αναμένεται να προστεθούν σε αυτά, συνοδεύοντας το βασικό σύνθημα: «Σταθερά, τολμηρά, μπροστά».

«Πρωταγωνιστής» θα παραμείνει ο Πρόεδρος της ΝΔ, μιλώντας για το όραμα του και τις θέσεις του για την επόμενη τετραετία.

www.newsit.gr

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

Ροή Ειδήσεων