«Ατυχή» και όσον αφορά στην ουσία αλλά και επικοινωνιακά χαρακτηρίζουν κυβερνητικά στελέχη την πρόταση – «βόμβα» του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για διόδια στο κέντρο της Αθήνας.
«Ο ρυπαίνων πληρώνει» δήλωσε ο κ. Κώστας Καραμανλής παραπέμποντας στη γενικότερη πολιτική που υπάρχει στην Ε.Ε. για επιβολή περιβαλλοντικού τέλους μέσω διοδίων.
«Ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου» ήταν η έκφραση κορυφαίου κυβερνητικού στελέχους, επικρίνοντας σφόδρα τον υπουργό Μεταφορών για τη συζήτηση που άνοιξε στη δημόσια σφαίρα.
Το κυβερνητικό στέλεχος εμμέσως πλην σαφώς δηλώνει ότι η συζήτηση αυτή… κλείνει, πριν καν ανοίξει σοβαρά.
«Προτάσεις που κάνουν κακό στην κυβέρνηση»
Πρόκειται για μία πρόταση που έχει ακουστεί από κάποιες πλευρές το τελευταίο διάστημα λόγω του καθημερινού κυκλοφοριακού εμφράγματος στο κέντρο της πόλης, αλλά σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, δεν έχει επεξεργαστεί σοβαρά.
Ένα νέο χαράτσι ως μέτρο για το μποτιλιάρισμα θα ξεσήκωνε μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές αντιδράσεις και θα είχε μεγάλο πολιτικό κόστος, δεδομένου μάλιστα ότι πολλοί πολίτες, προτιμούν να πάρουν το αυτοκίνητο τους, παρά να μπουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς, λόγω της πανδημίας.
Επιπλέον, την ώρα που οι πολίτες βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο κύμα ακρίβειας, κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι τέτοιες προτάσεις κάνουν κακό στην κυβέρνηση και «θολώνουν το μήνυμα» ως προς την πολιτική που ακολουθεί για την ανακούφιση των πολιτών.
Ποια μέτρα συζητά η κυβέρνηση για το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα είναι μεγάλο και θα πρέπει να υπάρξουν λύσεις» σχολιάζουν κυβερνητικά στελέχη.
Εκτός της μεγάλης μείωσης κατά 50% των αδειών ελεύθερης εισόδου των Ι.Χ. αυτοκινήτων στον Δακτύλιο – ο οποίος θα μπει σε εφαρμογή από τις 25 Οκτωβρίου – η κυβέρνηση επεξεργάζεται αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας προς μια πιο ορθολογική βάση. Μέχρι σήμερα τα φορτηγά άνω των 3 τόνων, φορτώνουν και ξεφορτώνουν από τις 07.00 μέχρι τις 10.30 το πρωί και από τις 14.30 μέχρι τις 16.00 το απόγευμα και μετά τις 19.00 το βράδυ.
Όσον αφορά στον Δακτύλιο, υπενθυμίζεται ότι ελεύθερα θα κινούνται στο κέντρο της Αθήνας τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.
www.newsit.gr