Τα στελέχη της Ford αναζητούν λύσεις στα όποια προβλήματα ποιότητας διαπιστώνονται στα αυτοκίνητά της μετά την αγορά τους και παράλληλα να μειώσουν το κόστος από τις ανακλήσεις τους για την επισκευή, αντικατάσταση και διόρθωση αυτών.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον αμερικανικό Τύπο, οι άνθρωποί της στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό να μπορέσουν να περιορίσουν όσο το δυνατόν το φαινόμενο αυτό. Έτσι, θα μπορέσουν να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξιοπιστία αλλά και να αυξήσουν τα κέρδη, τόσο για την εταιρεία όσο κα για τους μετόχους της.
Όπως έγινε γνωστό, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία στελεχώνει το αντίστοιχο τμήμα με ειδικούς στον συγκεκριμένο τομέα της με σκοπό να αναπτυχθεί το καινούργιο σύστημα. Αυτό ονομάστηκε Mobile Artificial Intelligence Vision System και θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει εξαρχής εάν κάποιο εξάρτημα, τμήμα ή άλλο σύστημα ενός οχήματος είναι ελαττωματικό και πρόκειται να παρουσιάσει δυσλειτουργία ή να δημιουργήσει πρόβλημα μελλοντικά.
Επίσης, τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να διαπιστώνει ατέλειες στη σχεδίαση του αμαξώματος, του εσωτερικού, των μηχανικών μερών ή του ηλεκτρικού κυκλώματος ενός αυτοκινήτου, όπως και σε κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα. Θα τις επισημαίνει και θα βοηθά του σχεδιαστές και τους τεχνικούς να αλλάξουν ή να διορθώσουν αυτό που επρόκειτο να εφαρμόσουν στην πράξη.
Σύμφωνα με τη Ford, προς παρόν, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης εφαρμόζεται και λειτουργεί σε 325 θέσεις εργασίας, σε 20 εργοστάσια της ανά τον κόσμο. Αυτό είναι σε θέση να ελέγχει 463 διαφορετικές διαδικασίες συναρμολόγησης και παραγωγής.
Σε αυτές περιλαμβάνονται έλεγχος του αμαξώματος και του εσωτερικού για τυχόν ατέλειες που δεν είναι αντιληπτές από τον άνθρωπο, αναγνώριση εάν λείπει κάποιο αυτοκόλλητο, κάποιο σήμα ή λογότυπο, εάν έχει το σύνολο του εξοπλισμού με τον οποίο έχει παραγγελθεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κ.λπ.
Τα αποτελέσματα από την ως τώρα εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στη Ford είναι θετικά. Ο εργαζόμενος λαμβάνει φωτογραφίες από το όχημα από τα διάφορα μέρη του οχήματος μέσω smartphone και το σύστημα τις συγκρίνει με αυτές που υπάρχουν ήδη σε μια βάση δεδομένων.
Σε χρονικό διάστημα 2 δευτερολέπτων το σύστημα είναι σε θέση να αναγνωρίσει εάν όλα έχουν τοποθετηθεί όπως πρέπει ή όχι. Στη δεύτερη περίπτωση εντοπίζει το πρόβλημα και δίνει εντολή να σταματήσει η διαδικασία στο συγκεκριμένο στάδιο της γραμμής παραγωγής.
Πηγή: Πρώτο Θέμα