Το Facebook σταματά να στέλνει υπαλλήλους σε καμπάνιες πολιτικών

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, Facebook, χρησιμοποίησε εξειδικευμένο προσωπικό για να στηθούν διαφημιστικές καμπάνιες υποψηφίων πολιτικών, όμως θα τις καταργήσει και θα περιοριστεί με δωρεάν διαφημιστικές συμβουλές σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ο ψηφιακός διευθυντής του Ντόναλντ Τραμ είχε δηλώσει πως η βοήθεια του Facebook ήταν σημαντική για να κερδίσει τις εκλογές, ενώ το facebook δήλωσε πως τις ίδιες βοήθειες θα πρόσφερε και στη Χίλαρι Κλίντον, αλλά αυτή αρνήθηκε.

Χαρακτηριστικό είναι πως ο Ντόναλντ Τραμπ ξόδεψε περίπου 44 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Facebook ενώ η Χίλαρι Κλίντ 28 εκατομμύρια.

Πηγή : newsit.gr