Τα προσεχή σπορ Renault θα είναι μόνο ηλεκτρικά!

Είναι άραγε τα γαλλικά σπόρτσκαρ είδος υπό εξαφάνιση; Αν μιλάμε για αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, η απάντηση είναι «ναι»! Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Mégane eVision, ο Ali Kassai (επικεφαλής μελλοντικών προϊόντων για τον όμιλο Renault) έλεγε σε πηγαδάκι ότι το τέλος της καριέρας του Mégane R.S. έχει προγραμματιστεί σε τρία χρόνια από σήμερα.

Αυτό αντιστοιχεί περίπου στον κύκλο ζωής ενός MY, καθώς το εκρηκτικό Mégane ανανεώθηκε τον Σεπτέμβριο. Ο αντίπαλός του, το Peugeot 308 GTI, θα έχει εν τω μεταξύ αφυπηρετήσει πολύ πιο πριν, καθώς το τελευταίο κομμάτι του θα εγκαταλείψει το εργοστάσιο του Sochaux στο τέλος Νοεμβρίου.

Καταδικασμένα στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές από το οικολογικό μάλους και από το εξουθενωτικό προσωπικό όριο που έθεσε για κάθε κατασκευαστή η ΕΕ όσον αφορά τις εκπομπές CO2, τα σπορ μοντέλα χρειάζεται να επαναφευρεθούν.

Η Peugeot από τη μεριά της επιλέγει να πατήσει σε δύο βάρκες με το αμιγώς ηλεκτρικό 208 PSE και το επαναφορτιζόμενο υβριδικό 508 PSE. Η Renault, από την πλευρά της, πιστεύει μόνο στην ηλεκτρική λύση. Επιπλέον, δεν είναι τυχαίο ότι ο νέος προϊστάμενος της Renault Sport, Roberto Bonetto, στη θέση αυτή από τον Μάρτιο του 2020, ήταν προηγουμένως υπεύθυνος για την ηλεκτρική γκάμα της Billancourt.

Κατά συνέπεια, τα δύο μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα, που θα είναι το Mégane (αρχές 2022) και το οικογενειακό SUV (πρότζεκτ HCC), θα έχουν και μια έκδοση «Alpine Sport». Την ίδια στιγμή, στη Διέππη εργάζονται παράλληλα σε ένα σπορ ηλεκτρικό SUV (PZ110) .

Συνεπώς, τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της Renault θα είναι ηλεκτρικά, αλλά άντε τώρα εσύ να πείσεις τους πελάτες…

www.Drive.gr