Κύπρος: Πέθανε 39χρονη ύστερα από θρομβοεμβολικό επεισόδιο – Έρευνα αν σχετίζεται με το εμβόλιο

Η 39χρονη Βρετανίδα είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca. Μετά τη θρόμβωση που παρουσίασε νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Το θάνατο της 39χρονης γυναίκας ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Κύπρου, Χαράλαμπος Χαριλάου. Είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca στις αρχές Μαΐου στην Πάφο.

Κάποιες μέρες μετά τον εμβολιασμό της, υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο, με τις Φαρμακευτικές Υπηρεσίες να διερευνούν κατά πόσο σχετίζεται με το εμβόλιο.

Αρχικά νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο της Πάφου, αλλά λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Όπως ανέφερε στο ΡΙΚ η αναπληρώτρια διευθύντρια Φαρμακευτικών Υπηρεσιών του υπουργείου Υγείας της Κύπρου, Έλενα Παναγιωτοπούλου, η διαδικασία από εδώ και πέρα προβλέπει την αποστολή του ιστορικού της αποθανούσας στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων, ο οποίος θα απαντήσει στα σχετικά ευρήματα.

www.newsit.gr