Κρήτη: Αγωνία για την 44χρονη που εμφάνισε θρόμβωση μετά το AstraZeneca – Μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ

Στο ΠΑΓΝΗ από το Βενιζέλειο μεταφέρθηκε τελικά, αργά το απόγευμα, η 44χρονη μετά από επιπλοκές που παρουσίασε η υγεία της λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορονοϊού με το AstraZeneca, καθώς εμφάνισε θρομβοπενία.

Την είδηση για την επιπλοκή είχε επιβεβαιώσει εξαρχής και ο υποδιοικητής του ΠΑΓΝΗ Στέλιος Κτενιαδάκης.

Λίγο αργότερα ο Διοικητής του Βενιζέλειου Γιώργος Τερζάκης μιλώντας στο cretapost, δήλωσε ότι τελικά μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ και πιο συγκεκριμένα στο Τμήμα Επειγόντων του νοσοκομείου. Εκεί, μια ομάδα γιατρών διαφόρων ειδικοτήτων θα την εξετάσουν ώστε να αποφασίσουν σε ποιο τμήμα του νοσοκομείου θα εισαχθεί.

Οι πληροφορίες του cretapost σε σχέση με την κλινική της εικόνα είναι ότι η αξονική τομογραφία στην οποία υπεβλήθη, έδειξε κάτι στο κεφάλι που θορύβησε τους γιατρούς με αποτέλεσμα να υπάρξει κινητοποίηση για τη μεταφορά της στο ΠΑΓΝΗ.

Tι αναφέρει η διοίκηση του Βενιζέλειου

«Αναφορικά με το περιστατικό της 44χρονης γυναίκας που νοσηλευόταν στην Αιματολογική κλινική του Γ.Ν «ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ – ΠΑΝΑΝΕΙΟ», συνέπεια επιδείνωσης απεικονιστικών ευρημάτων μεταφέρεται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, λόγω πιθανής ανάγκης υποστήριξης από ειδικότητες που δεν διαθέτει το Νοσοκομείο μας.

Να υπενθυμίσουμε ότι η 44χρονη νοσηλευόταν μέχρι και τώρα, στην Αιματολογική Κλινική του Βενιζέλειου Νοσοκομείου νοσηλεύεται, σε καλή κατάσταση, μετά τα ήπια συμπτώματα που εμφάνισε κατόπιν του εμβολιασμού της.

Οι εργαστηριακές εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη έδειξαν διαταραχή πηκτικότητας του αίματος και χαμηλά αιμοπετάλια.

Όπως είχε αναφέρει και ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίες του Βενιζέλειου Χάρης Λυδάκης, από την πρώτη στιγμή εξεταζόταν το ενδεχόμενο συσχετισμού των συμπτωμάτων με το εμβόλιο ή αν υπήρχε άλλα συστηματικό νόσημα που οδήγησε σε αυτό».

www.newsit.gr