Έρχεται το ανανεωμένο Volkswagen Polo

Η έκτη γενιά του Volkswagen Polo έκανε πρεμιέρα το 2017 και μετά από τρεισήμισι χρόνια στην αγορά η γερμανική φίρμα είναι έτοιμη να το υποβάλει σε facelift προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τον ισχυρό ανταγωνισμό στην κατηγορία των σουπερμίνι. Στα αποκλειστικά renderings του DRIVE που βασίζονται σε φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων, βλέπετε πώς θα μοιάζει το ανανεωμένο VW Polo που θα παρουσιαστεί την άνοιξη ή το καλοκαίρι του 2021.

Αισθητικά, το μοντέλο θα διατηρήσει γνώριμη σιλουέτα, όμως μια σειρά από διακριτικές σχεδιαστικές επεμβάσεις θα το εκσυγχρονίσουν στα μάτια των αγοραστών. Στη μάσκα θα έχουμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενιαίο look για τις εισαγωγές αέρα, νέα φώτα με γραφικά LED που θα διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση (ίσως δούμε προαιρετικά και την τεχνολογία IQ.Light), ελαφρώς διαφορετική γρίλια με μια χρωμιωμένη λωρίδα να τη διατρέχει, καθώς και το νέο έμβλημα της Volkswagen.

Το προφίλ θα παραμείνει άμεσα αναγνωρίσιμο, με τις αλλαγές να περιορίζονται στα νέα σχέδια τροχών και τις νέες εξωτερικές αποχρώσεις. Πίσω, οι επεμβάσεις θα είναι άμεσα αντιληπτές, με νέα φώτα LED σε οριζόντια διάταξη (για πρώτη φορά σε Polo) τα οποία παραπέμπουν στα Golf και T-Cross χάρη στις προεκτάσεις τους. Μικρές διαφορές θα έχουμε και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ενώ η επιγραφή Polo θα μετακομίσει κάτω απο το έμβλημα της Volkswagen που αποτελεί και την χειρολαβή. Τέλος, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι πιθανό να δούμε χρωμιωμένες λεπτομέρειες (όπως στη σημερινή έκδοση R-Line).

Στο εσωτερικό η εικόνα δεν θα αλλάξει, όμως ο εξοπλισμός θα είναι πιο πλούσιος με περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας (IQ.Drive) συμπεριλαμβανομένου του προαιρετικού Travel Assist που θα προσφέρει δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης. Στη μέση του ταμπλό θα παραμείνει η οθόνη αφής 6,5″ ή 8″ με την τελευταία έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Volkswagen, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι. Σήμα κατατεθέν του γερμανικού σουπερμίνι είναι η ευρύχωρη καμπίνα του που θα παραμείνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

Το ανανεωμένο Polo θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 και θα χρησιμοποιεί ελαφρώς αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων. Αυτή θα περιλαμβάνει τον βασικό ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0 MPI (80 PS), τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 TSI (95 PS και 115 PS) αλλά και τον ήπια υβριδικό 1.0 eTSI (115 PS) που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Πιθανό είναι να διατηρηθεί και ο 1.5 TSI (150 PS) που όπως έχουμε δει από τα μικρομεσαία του Volkswagen Group μπορεί πλέον να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο. Αυτό που δε γνωρίζουμε είναι αν η Volkswagen δώσει μια παράταση ζωής στην κορυφαία έκδοση επιδόσεων Polo GTI που στην τελευταία γενιά του φορά τον 2.0 TSI απόδοσης 200 PS.

Εκτός από το ανανεωμένο Volkswagen Polo, μέσα στο 2021 αναμένεται να δούμε τα facelift των συγγενικών SEAT Ibiza και Audi A1, καθώς και τη νέα γενιά του Skoda Fabia που θα μετακομίσει στην πλατφόρμα MQB A0. Περισσότερες πληροφορίες με την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου σε λίγους μήνες.

www.drive.gr