Βελτιώστε τη μνήμη σας με 8 εύκολα βήματα!

mnimi

Φοβάστε πως ίσως η νόσος Alzheimer σας χτυπάει την πόρτα; Ξεχνάτε εύκολα;

Δεν είστε οι μόνοι! Κατά καιρούς, η μνήμη μάς προδίδει όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας. Παρ’ όλα αυτά, οι διαταραχές μνήμης δεν είναι κάτι που θα πρέπει να αγνοήσετε.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και όχι μόνο θα βελτιωθεί η μνήμη σας, αλλά και η αυτοπεποίθηση σας!

Ακονίστε το μυαλό σας: Διαβάστε βιβλία, λύστε σταυρόλεξα, παίξτε σκάκι, μάθετε ένα μουσικό όργανο ή μια ξένη γλώσσα.
Τονώστε την κοινωνική σας ζωή: Οι κοινωνικές συναναστροφές μειώνουν δραστικά τα επίπεδα του άγχους και την καταθλιπτική διάθεση, δύο παράγοντες που σχετίζονται άμεσα με τις διαταραχές μνήμης.
Οργανωθείτε: Οργανωθείτε! Σημειώστε τις υποχρεώσεις σας. Φτιάξτε λίστα με τα πράγματα που θέλετε να αγοράσετε από το σούπερ μάρκετ. Διαλέξτε ένα συγκεκριμένο σημείο στο οποίο θα βάζετε πάντα τα κλειδιά σας.
Μείνετε συγκεντρωμένοι: Η έλλειψη συγκέντρωσης είναι ένας από τους χειρότερους εχθρούς της μνήμης.
Τρώτε υγιεινά: Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα (σολομός, σόγια, καρύδια), καταναλώστε άφθονα φρούτα και πράσινα λαχανικά, περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και προσθέστε το ελαιόλαδο στη διατροφή σας.
Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας: Η σωματική άσκηση δεν διατηρεί ακμαίο μόνο το σώμα, αλλά και το μυαλό, καθώς βελτιώνει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο και μειώνει σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης παθήσεων που μπορεί να οδηγήσουν σε διαταραχές μνήμης.
Ελέγξετε τα χρόνια προβλήματα υγείας: Φροντίζοντας επιμελώς την υγεία σας, προστατεύετε ταυτόχρονα και τη μνήμη σας.