Σπιτικά και υγιεινά smothies!

index

Παρότι τα smoothies, έχουν τη φήμη υγιεινής τροφής σε υγρή μορφή, κάποια από αυτά μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις 800 θερμίδες και να περιέχουν υψηλές ποσότητες ζάχαρης!

Αν λοιπόν, θέλετε να ετοιμάσετε σπιτικά smoothies και να είστε σίγουροι για τις θερμίδες που θα έχουν, σας προτελινουμε την παρακάτω συνταγή.

Χρησιμοποιήστε  ½ φλιτζ ημίπαχο γάλα ή γιαούρτι, περιοριστείτε σε 1 φλιτζάνι φρούτα ανά smoothie για να  «επιβαρυνθεί» μόνο με 100 θερμίδες.
Γευστικοί συνδυασμοί είναι ½ φλιτζάνι φρέσκος ανανάς με μισή μπανάνα ή από 1/3 φλιτζάνι φράουλες, μύρτιλλα και βατόμουρα.
Για να αυξήσετε τον όγκο του, προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας βρώμη (35 θερμίδες), που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ή μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο (85 θερμίδες), που είναι πλούσιος σε λιπαρά οξέα Ω-3 και αντιοξειδωτικά.