Σωματότυπος μηλο: αντιμετωπίστε το λίπος και τις ασθένειες μια μια εύκολη δίαιτα!

eat_healthy_01

Στις γυναίκες με σωματότυπο μήλο, το λίπος είναι αποθηκευμένο στην περιοχή της κοιλιάς. Οι γυναίκες και γενικότερα οι άνθρωποι που έχουν συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιακή περιοχή παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών και μεταβολικών νοσημάτων.
Μπορεί λοιπόν, το σχήμα του σώματός μας να εξαρτάται από γενετικούς παράγοντες και να επηρεάζεται από ορμονολογικούς, είναι όμως στο χέρι μας το να ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή για καλύτερη ζωή.

Πιο συγκεκριμένα:
• Πολλά και μικρά γεύματα, ούτως ώστε τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σας να μπορούν να διατηρηθούν σταθερά, αλλά και για να προλάβετε το αίσθημα της πείνας.

• Μειώστε την κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων και προτιμήστε προϊόντα δημητριακών ολικής άλεσης.

• Καταναλώστε 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι ημερησίως

• Καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως είναι τα λιπαρά ψάρια, τα θαλασσινά και οι ξηροί καρποί (καρύδια). Τα ω-3 έχουν καρδιοπροστατευτική και αντιφλεγμονώδη δράςη.

• Καταναλώστε 2-3 μερίδες άπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα.

• Μην κάνετε μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ. Τα άτομα που καταναλώνουν πολύ αλκοόλ αποθηκεύουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Οι άνδρες μπορούν να καταναλώνουν μέχρι 2 μερίδες αλκοόλ την ημέρα, ενώ οι γυναίκες 1 μερίδα.
Η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με την γυμναστική, μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό και θα δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα.