Παιδιά: Όσο πιο ποιοτικός ύπνος… τόσο καλύτερη απόδοση!

kid-sleep-book

Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν στο τέλος τους και οι μέρες για να επιστρέψουν οι μικροί ήρωες στα σχολεία λιγοστεύουν.

Το όνειρο του κάθε γονιού λοιπόν, είναι η καλή σχολική απόδοση! Σε αυτό το θέμα έρχεται να μας βοηθήσει ο Dr.Kohler. Όπως δηλώνει, η απόδοση ενός μαθητή εξαρτάται από την ποσότητα ύπνου που έχει απολαύσει την προηγούμενη νύχτα. Ένα παιδί που κοιμάται αρκετές ώρες, θα έχει βελτιωμένη σχολική απόδοση, θετική στάση απέναντι στην εκπαίδευσή του και καλύτερες σχέσεις με τους συμμαθητές και τους δασκάλους του.

Ακολουθούν βήματα για καλό ύπνο:
Δημιουργήστε χαλαρό περιβάλλον την ώρα του ύπνου
• Αποφύγετε τροφές και ποτά που περιέχουν καφεΐνη
• Μην παραμένετε ξύπνιοι ως αργά για να μελετήσετε μαθήματα ή για το διαγώνισμα
• Μην πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένος και μην τρώτε πολύ πριν από τον ύπνο
• Αποφύγετε την έντονη άσκηση έξι ώρες πριν από τον ύπνο
• Να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε πρωί
• Φροντίστε το υπνοδωμάτιο να είναι λίγο δροσερό, ήσυχο και χαλαρό. Μην έχετε υπολογιστές ή τηλεόραση στο δωμάτιο.