Ο… Μίκυ κέρδισε την κρίση

Παρόλη την κρίση οι αμερικάνοι φάινονται να κόβουν από παντού αλλά όχι από τις διακοπές τους στα θεματικά πάρκα τύπου Disneyland.

Αυτό έχει οδηγήσει τους υπεύθυνους να κάνουν όλο και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα αυτό. Τα ποσά όμως που απαιτούνται έχουν πολλά μηδενικά από πίσω και γι’αυτο καταβάλονται από τις εταιρίες παραγωγής όπως για παράδειγμα η Universal Studios.

Η Universal, χάρη στο πάρκο «Χάρι Πότερ», αξίας 256 εκατ. δολαρίων, αύξησε κατά 30% τους επισκέπτες της και ετοιμάζεται να προσθέσει νέα ατραξιόν από τα «Transformers». Η Disney, από την άλλη, θα προσθέσει σε ένα από τα πάρκα της ατραξιόν βασισμένη στα κινούμενα σχέδια «Cars», η οποία κοστίζει περί τα 450 εκατ. δολάρια.