Ο καφές… αδυνατίζει!

ΚΑΦΕΣ

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ξεκινούν τη μέρα τους απολαμβάνοντας τη συντροφιά του καφέ! Γνωρίζατε όμως, ότι ο καφές μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα και στον έλεγχο του σωματικού μας βάρους με διάφορους τρόπους;! Ας τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα!

1.Δεν περιέχει θερμίδες! Ο σκέτος καφές από τη φύση του περιέχει σχεδόν μηδενικές θερμίδες και η κατανάλωσή του, λοιπόν, δεν επηρεάζει το σωματικό μας βάρος! Μην ξεχνάτε, όμως, ότι ο καφές αποκτάει θερμίδες όταν περιέχει ζάχαρη ή/ και γάλα.

2.Μειώνει την όρεξη! Ο καφές μπορεί να συμβάλει στη μείωση του αισθήματος της πείνας βραχυπρόθεσμα, επιδρώντας σε επίπεδα ορισμένων ορμονών της όρεξης!

3.Τα πολύτιμα… Συστατικά! Ορισμένα συστατικά του καφέ, όπως τα χλωρογενικά οξέα και οι μαννοολιγοσακχαρίτες έχουν ευεργετική επίδραση στο σωματικό βάρος. Φαίνεται πως συμβάλουν στη μείωση του σωματικού βάρους και στη σύσταση σώματος.

Συνεχίστε λοιπόν την αγαπημένη σας συνήθεια… καταναλώστε καθημερινά, σε μέτριες ποσότητες, 2-4 φλιτζάνια στιγμιαίου καφέ ή 4-6 φλιτζανάκια ελληνικού καφέ ημερησίως και στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής, θα έναν ακόμη σύμμαχο στη ρύθμιση του σωματικού βάρους!