Χαλαρώστε… αδυνατίστε!

tips-gia-apofygete-antimetwpisete-xalarwsi-stithous-07

Εάν έχετε βαρεθεί την υπερπληροφόρηση σχετικά με την απώλεια σωματικού βάρους και την σωστή διατροφή, μην τρελαίνεστε… και χαλαρώστε!
Σας προτείνουμε μερικά απλά, σταθερά και συνεπή βήματα που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το σωματικό βάρος που χρειάζεστε για να προστατευτείτε από την πρόωρη εμφάνιση χρόνιων νοσημάτων που σχετίζονται άμεσα με αυτό.
Τρώτε σωστά
Εκτός από το τι και πόσο θα φάτε, εξίσου σημαντικό είναι και το πώς θα το φάτε. Προτιμήστε τα ολικής άλεσης – ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα (ολικής άλεσης δημητριακά, φρούτα, λαχανικά), καταναλώστε νερό και άλλα υγρά που δεν περιέχουν θερμίδες και περιορίστε τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη (συσκευασμένοι χυμοί φρούτων, αναψυκτικά) και λίπος (τηγανιτά, γλυκά, κόκκινο κρέας).
ξεκινήστε την ημέρα σας με πρωινό
επιλέξτε μικρές ποσότητες και καταναλώστε τες σε αργό ρυθμό.
Ασκηθείτε
Η άσκηση αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα διατήρησης της καλής υγείας και του υγιούς σωματικού βάρους.
Για τη μείωση του σωματικού σας βάρους επιδοθείτε σε 1 ώρα μέτριας προς υψηλής έντασης άσκηση την ημέρα παράλληλα με ασκήσεις μυικής και οστικής ενδυνάμωσης 3 φορές την εβδομάδα.
Περιορίστε… την τηλεόραση
Η πολλών αγαπημένη τηλεόραση, αποτελεί διπλή παγίδα όσον αφορά στο ζήτημα του σωματικού βάρους: ειναι μία ολοκληρωτικά καθιστική δραστηριότητα η οποία παράλληλα προωθεί τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες μέσω των διαφημίσεων.
Κοιμηθείτε αρκετά
Ολοένα και περισσότερα επιστημονικά δεδομένα υποστηρίζουν πως ο ποιοτικός ύπνος είναι σημαντικός για την καλή υγεία και την επίτευξη ενός υγιούς σωματικού βάρους.
Χαλαρώστε
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης του στρες αποτελεί παράλληλα και τον καλύτερο τρόπο ρύθμισης του σωματικού βάρους και δεν είναι άλλος από την άσκηση.