Axion Bubble μια νέα Ελληνική εταιρία

unnamedΔιαβάστε την συνέντευξη μας με τον ιδρυτή μιας νέας αλλά πραγματικά υποσχόμενης εταιρίας..

Πότε ξεκίνησε η εταιρία σας και πως πήρατε αυτή την απόφαση σε τόσο νεαρή ηλικία?

Η εταιρία «Απορρυπαντικά Axion-Bubble, Παραγωγή Απορρυπαντικών» ξεκίνησε περίπου πριν 3 χρόνια, όταν δηλαδή είχε ήδη ξεκινήσει η κρίση στην Ελλάδα. Ήταν μια δύσκολη και ίσως παράτολμη απόφαση, αφού η Ελληνική παραγωγή έχει εδώ και χρόνια πληγεί από τις αλόγιστες εισαγωγές προϊόντων από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και από τρίτες χώρες, χαμηλού εργατικού κόστους.

Για μένα και την αδελφή μου, με την οποία μαζί διοικούμε την εταιρία αυτή, ήταν ένα ρίσκο που όμως πήραμε με μεγάλη χαρά και όρεξη για δουλειά, γνωρίζοντας τις όποιες δυσκολίες, εμπόδια αλλά και προκλήσεις για δημιουργία και ανάπτυξη, έχει ο χώρος των απορρυπαντικών. Ήμασταν νέοι (όταν ξεκινήσαμε την εταιρία εγώ ήμουν 27 ετών), αλλά έπρεπε κάτι να κάνουμε για να εργαστούμε και να αξιοποιήσουμε τις σπουδές μας και τα όποια εφόδια είχαμε από την προηγούμενη εταιρία του πατέρα μας που δραστηριοποιούνταν στο χώρο τη κλωστουφαντουργίας. Έτσι το τολμήσαμε και, δόξα Τον Θεό απ ότι φάνηκε αργότερα, ήταν μια σωστή επιλογή.

Αν και οι πολυεθνικές κατακλύζουν την ελληνική αγορά εσείς τολμήσατε να μπείτε στην αγορά των απορρυπαντικών. Γιατί?

Πιστεύω ότι τα απορρυπαντικά μπορούν να θεωρηθούν είδος πρώτης ανάγκης. Ειδικά για τους Έλληνες που, και στατιστικά, δίνουν μεγάλη έμφαση στην καθαριότητά τους, τα απορρυπαντικά είναι και θα εξακολουθήσουν να είναι ένα είδος με μεγάλη κατανάλωση. Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού στην Ελλάδα, όχι μόνο δεν αποτέλεσαν για τα απορρυπαντικά μας ανασταλτικό παράγοντα, αφού πάντα θα καθαρίζουν οι νοικοκυρές και οι επαγγελματίες, αλλά και κατά κάποιο τρόπο ώθησαν τους Έλληνες στο να αναζητούν οικονομικά και ελληνικά προϊόντα. Και με αυτό τον τρόπο εξηγείται και το γεγονός ότι οι πωλήσεις των πολυεθνικών εταιριών-κολοσσών έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν πτώση και στον αντίποδα αυτού, οι μικρότερες εταιρίες όπως η δικιά μας, παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους είτε με προιόντα μη επώνυμα, είτε με προιόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγονται για λογαριασμό μεγάλων σούπερμάρκετ.

Ποιες ήταν οι σπουδές σας και πως σας αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες  λόγω της μικρής σας ηλικίας στις συνδιαλλαγές σας?

Εγώ έχω σπουδάσει Χημικό Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και η αδελφή μου Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. και αντίστοιχα έχουμε μοιράσει και τις αρμοδιότητες στην επιχείρηση μας.

Όσον αφορά το νεαρό της ηλικίας μου, ιδιαίτερα για μένα που έχω αναλάβει τις πωλήσεις, έχει παίξει και θετικό και αρνητικό ρόλο στις επαφές μου με τους πελάτες. Θετικό γιατί στους πελάτες αρέσει να βλέπουν νέους ανθρώπους να αγωνίζονται ακούραστα, με ενθουσιασμό και φρέσκες ιδέες και γιατί πιστεύουν ότι μπορούν να συνεννοηθούν καλύτερα με ανθρώπους που έχουν γνώσεις, είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν τους έχει «φθείρει» η δουλειά. Αρνητικό γιατί υπήρχαν και ορισμένοι πελάτες, κυρίως στην αρχή της εταιρίας μας, οι οποίοι ήταν προκατειλημμένοι και θεωρούσαν ότι η έλλειψη πολυετούς πείρας μου στην αγορά με κάνει αναποτελεσματικό και ίσως και αναξιόπιστο στην εργασία μου. Ευτυχώς αυτοί οι πελάτες ήταν λίγοι.

Γιατί προτείνετε στον Έλληνα καταναλωτή να επιλέξει το δικό σας προϊόν?  Σε τι διαφέρει?

Στην εταιρία «Απορρυπαντικά Axion-Bubble, Παραγωγή Απορρυπαντικών», φιλοσοφία μας για τα προιόντα που παράγουμε είναι η όσο καλύτερη ποιότητα γίνεται σε όσο πιο οικονομική τιμή είναι αυτό εφικτό μέσα σε μια όμορφη συσκευασία για να είναι ελκυστικά στον καταναλωτή.

Η διαφοροποίηση μας σε σχέση με τα υπόλοιπα απορρυπαντικά είναι αυτή ακριβώς η διαρκής προσπάθεια που καταβάλουμε για πιο τέλεια σχέση ποιότητας και τιμής. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρο στον πελάτη να αγοράσει καταρχήν τα απορρυπαντικά μας, με τις πολύ καλές τιμές μας και τονίζοντας την ελληνικότητα των προϊόντων μας. Το σημείο όμως που κρίνεται η επιτυχία μας είναι όχι απλά να μείνει ευχαριστημένος ο καταναλωτής από το αποτέλεσμα των απορρυπαντικών μας, αλλά να τα αναζητήσει και την επόμενη φορά στο ράφι του σούπερμαρκετ και να τα συστήσει και στους δικούς του. Αυτή η στόμα με στόμα διαφήμιση είναι που κάνει και τα προιόντα μας τόσο γρήγορα διαδεδομένα στην ελληνική αγορά.