Ασθένειες και παιδιά: 4 συμβουλές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους

images

Φτάσαμε πλέον στο φθινόπωρο και οι γονείς αναμένεται την επιστροφή των παιδιών σας στο σχολείο. Η νέα σχολική χρονιά όμως συνοδεύεται και από αρρώστιες που επισκέπτονται τους μικρούς μαθητές, όπως κρυολογήματα, ωτίτιδες και στομαχικές διαταραχές.
Πολλοί θεωρείτε την αποφυγή ορισμένων ασθενειών αδύνατη, όμως αν ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού, τα παιδιά σας θα είναι φανερά πιο υγιή.

Επαναλάβετε τα βασικά της υγιεινής.
Είναι καλή ώρα να τους θυμίσετε τη σημασία του πλυσίματος των χεριών, πριν τα γεύματα και μετά από κάθε επίσκεψη στο μπάνιο.

Προσθέστε βατόμουρα στα πρωινά σας δημητριακά.
Τα συγκεκριμένα φρούτα έχουν μεγαλύτερο σκορ ORAC, μέτρηση αντιοξειδωτικής ικανότητας, σε σχέση με τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Μειώστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τα σάκχαρα.
Η αποφυγή του αρνητικού είναι το ίδιο σημαντική με την πρόσθεση του θετικού. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες και τα σάκχαρα τρέφουν τα καλά βακτήρια στο έντερο και συμβάλλουν σε φλεγμονή. Περιλαμβάνονται σε ζυμαρικά, ψωμί, κέικ, γλυκά και αναψυκτικά.

Ασκηθείτε περισσότερο.
Όπως έχουμε ξανά παρουσιάσει η άσκηση ενισχύει το ανοσοποιητικό. Όσο πιο σωματικά σε φόρμα είναι κάποιο παιδί τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να εμφανίσει κρυολόγημα το χειμώνα.