Απαλλαγείτε από το στρες με μικρές καθημερινές αλλαγές

γυναικα7777

Προκειμένου να βοηθήσεις το σώμα σου να χαλαρώσει, να απαλλαγείς από τις δυσλειτουργικές σκέψεις και γενικότερα να προστατεύσεις τον εαυτό σου από τις αρνητικές επιπτώσεις του χρόνιου στρες, μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα δυο – τρεις διαφορετικές στρατηγικές.
Οι ακόλουθες στρατηγικές είναι ικανές να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις μέσα σε 5 μόλις λεπτά!
Αναπνοές.

Μπορούν να γίνουν γρήγορα και άμεσα από τον καθένα, ενώ γενικά απαιτείται λίγος χρόνος για την εκμάθησή τους.
Αρωματοθεραπεία. Μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης του ατόμου, αλλά και σε μείωση των επιπέδων της κορτιζόλης – της «ορμόνης του στρες» – στον οργανισμό.

Π.χ. η Λεβάντα μειώνει το κλάμα στα βρέφη και να διευκολύνει τον ύπνο τόσο στα παιδιά, όσο και στους ενήλικες.

Προοδευτική Μυϊκή Χαλάρωση.

Πρόκειται για μία τεχνική που, μετά από αρκετή εξάσκηση, σου επιτρέπει να χαλαρώσεις όλους του μύες του σώματός σου και να αποβάλεις κάθε ίχνος έντασης από το στρες.

Σωματική Άσκηση.

Συμβάλλει στη διάσπαση της προσοχής από τις αρνητικές σκέψεις, στην απελευθέρωση ενδορφινών, αλλά και στη μείωση του αισθήματος της μελαγχολίας και της απογοήτευσης.

Διαλογισμός

Η χρήση του διαλογισμού τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, συμβάλλει στην ενίσχυση του οργανισμού απέναντι σε μελλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες

Γέλιο.

Χάρισε στον εαυτό σου αρκετές στιγμές γέλιου, καθώς φαίνεται πως όχι μόνο μειώνει τα επίπεδα του στρες, αλλά συμβάλει και στη γενικότερη υγεία του οργανισμού
Το γέλιο και το χιούμορ φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά και είναι γνωστό πως η ύπαρξη κοινωνικού υποστηρικτικού δικτύου βοηθάει στη μείωση του στρες.