Ανάλυση πίτσας… απολαύστε τη χωρίς ενοχές!

pitsa

Πολλοί θεωρούν την pizza απαγορευμένο ‘’κακό’’ φαγητό, με υπερβολικά πολλές θερμίδες… στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα γεύμα ισορροπημένο και πλήρες, καθώς περιέχει σχεδόν όλες τις ομάδες τροφίμων.
Πρέπει να ξέρετε ότι ‘καλά’ και ‘κακά’ τρόφιμα δεν υπάρχουν, εφόσον όλα μπορούν να ενσωματωθούν σε έναν ισορροπημένο διατροφικά και σωματικά δραστήριο τρόπο ζωής. Έτσι λοιπόν η pizza έχει κάθε δικαίωμα να κάνει ‘κατάληψη’ στο τραπέζι μας!
Πιο συγκεκριμένα όμως, ας περάσουμε στην ανάλυση:
Margarita‘: Η πιο απλή πίτσα με τυρί και σάλτσα φρέσκιας ντομάτας, για όσους προτιμούν το στομάχι τους πιο ‘ελαφρύ’. Τα δύο κομμάτια οικογενειακής πίτσας (περίπου 100γρ έκαστο) με αφράτη ζύμη σάς προμηθεύουν με 495 θερμίδες, 9,5 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και 47 mg διαιτητικής χοληστερόλης.
Pepperoni‘: Κλασική επιλογή πίτσας, με τα δύο κομμάτια οικογενειακής με αφράτη ζύμη να προσδίδουν 539 θερμίδες, 8,1 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και 49mg χοληστερόλης.
Special‘: τυρί, ντομάτα, ζαμπόν, μπέικον, πιπεριά, κρεμμύδι, ελιές, μανιτάρια.
Θερμίδες; 581 μόλις τα 2 κομμάτια (με αφράτη ζύμη), ενώ επιπλέον προμηθεύεστε 11,2 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και 61 mg διαιτητικής χοληστερόλης. Όπως καταλαβαίνετε αποτελεί την πιο ‘φορτωμένη’ σε θερμίδες επιλογή.

Αν βέβαια θέλετε να είστε πιο ‘’αυστηροί’’ μπορείτε να επιλέξετε την λεπτή ζύμη.
Καλή σας όρεξη!