Αλλάζει η στρατηγική του Facebook για τη φωτογραφική εφαρμογή

5BD3CD22D6F741DC7322CA0BDBFE3645Θυμάστε πόσα είχε πληρώσει ο Mark Zuckerberg για να αγοράσει το Instagram; Ένα δις δολάρια! Από την πρώτη στιγμή της εξαγοράς, προβλέπαμε ότι η δημοφιλής φωτογραφική εφαρμογή θα κατακλυστεί από διαφημίσεις, ώστε να αυγατίσει η επένδυση του Facebook.

Η αλήθεια είναι ότι έως τώρα οι διαφημίσεις δεν είναι πολλές και σίγουρα δεν είναι ενοχλητικές. Το ολοκαίνουριο deal, όμως, που υπέγραψε ο Zuckerberg με τη διαφημιστική εταιρεία Omnicom, αναμένεται να αλλάξει άρδην το σκηνικό.

Το πακέτο διαφημίσεων που θα διοχετεύσει η Omnicom στο Instagram κοστίζει 100 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι για να πάρει πίσω το 10% της επένδυσής του το Facebook, εμείς θα «αναστενάξουμε» βλέποντας ακαλαίσθητα pop-ups και εκτός κλίματος suggested posts στο ινσταγκραμικό μας feed. Η συνέχεια αναμένεται ακόμη πιο «διαφημιστική» για το Instagram.