8 εύκολα tips για καλύτερη… αυτοσυγκέντρωση!

4870-office-sugentrwsh

Έχετε δύσκολη μέρα στο γραφείο; Δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε παρόλο που πρέπει να τελειώσετε 5 project;

Μην αγχώνεστε… ιδού πως θα ανακτήσετε την συγκέντρωσή σας στο γραφείο.

Πάταξον τα social media
Είναι προτιμότερο να ρίξετε «μια γρήγορη ματιά» κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Έτσι, η σταθερή ροή των posts και τα συνεχή notifications δεν θα αποσπούν την προσοχή σας την ώρα που δουλεύετε.
Τα e-mail του διαόλου
Αντί να τα τσεκάρετε διαρκώς, θεσπίστε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας για να τα διαβάζετε και να απαντάτε. Αν είναι «κάτι επείγον» θα σας τηλεφωνήσουν.
Mute στο κινητό
Ίσως ο μόνος πιο αποδιοργανωτικός ήχος από την ειδοποίηση του νέου e-mail είναι το ringtone σας. Συνήθως εννιά φορές στις δέκα είναι κάποιος φίλος, οπότε είναι καλύτερα να κοιτάξετε τις αναπάντητες κλήσεις στο διάλειμμα, και να τους τηλεφωνήσετε εσείς.
Όχι άλλη βαρεμάρα
Συνιστούμε να κάνετε μια συμφωνία με τον εαυτό σας: για κάθε βαρετή δουλειά που τελειώνετε, κερδίζετε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα, έναν καφέ ή ένα τηλεφώνημα σε κάποιον φίλο.
Αντιμετωπίστε το άγχος
Κάντε οτιδήποτε σας χαλαρώνει: από μαθήματα διαλογισμού και yoga μέχρι να μιλήσετε στο αφεντικό σας ή να μάθετε να λέτε «όχι» και να μην αναλαμβάνετε ευθύνες στις οποίες δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε.
Βγείτε για μια βόλτα, κάντε τζόκινγκ, πάρτε βαθιές ανάσες ή –αν όλα τα άλλα αποτύχουν– ζητήστε άδεια.
Κάτι κουρασμένα παλικάρια
Η κούραση και η έλλειψη ύπνου μειώνουν την αποδοτικότητά σας και επηρεάζουν την προσοχή και τη βραχυπρόθεσμη μνήμη σας. Προσπαθήστε λοιπόν, να κοιμάστε τουλάχιστον επτά με οκτώ ώρες κάθε μέρα.
Ο πεινασμένος…
Τι να κάνετε; Κατ’ αρχάς, μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό και αποφύγετε τους υδατάνθρακες, όπως τα γλυκά και τα ζυμαρικά, και προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης για το μεσημεριανό σας.
Ακούστε την
Φορέστε ακουστικά! Αποτελούν τον ιδανικό τρόπο για να δείξετε στους άλλους ότι δουλεύετε πάνω σε κάτι σημαντικό και δεν έχετε χρόνο για κουβεντούλα.