30΄ άσκηση την ημέρα: Μια απλή… πρόκληση!

index

Γυμναστήριο και άσκηση… δύο λέξεις που για πολλούς αποτελούν εφιάλτη!

Σκέψου καλύτερα όμως. Κάθε φορά που περνάς το κατώφλι του γυμναστηρίου και ολοκλρώνεις έστω και μια μικρής χρονικής διάρκειας προπόνηση….
Τοποθετείς ένα τουβλάκι ακόμη, στη «νέα ζωή» που αποφάσισες να κατασκευάσεις για σένα. Οι συνήθειες, καλές ή κακές, θεμελιώνονται μέσα από την επανάληψη.
• Ακόμη κι αν 20΄- 30΄χρόνος άσκησης, ακούγεται σαν..λίγος, εντούτοις είναι υπεραρκετός για μια έντονη διαλειμματική προπόνηση στο διάδρομο ή για ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα και μια εξαιρετική σειρά διατατικών ασκήσεων ή ακόμη και για ένα υψηλής έντασης πέρασμα από τις μπάρες και τους αλτήρες.
• Έχεις την ευκαιρία να δεις ξανά αυτούς τους 2- 3 νέους φίλους που έκανες, να πεις μια καλησπέρα ..πέρα από τις καλησπέρες του γραφείου ή όσες οι τυπικές κοινωνικές «νόρμες» επιτάσσουν, να ανοίξεις λίγο τον κοινωνικό σου ορίζοντα.
• Θεώρησε σαν δεδομένο ότι το μισάωρο αυτό θα σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις το θολό και μπλεγμένο τοπίο του μυαλού σου, δεν θα σου δώσει τη λύση…αλλά θα σε σπρώξει πιο κοντά σε αυτήν.
• Εάν ξεσπάς το θυμό και την πίεση στο πιάτο σου…το μισάωρο αυτό, αν μη τι άλλο, θα σε βοηθήσει να διοχετεύσεις τα συναισθήματα αυτά αλλού.
• Τα μισάωρα αυτά, εφόσον έχουν μια καλή συχνότητα μέσα στην εβδομάδα (3- 5),και συνδυάζονται με μια καλά σχεδιασμένη διατροφή (τόσο στις θερμίδες, όσο και στη σύνθεσή της) είναι αρκετά ώστε να σε φέρουν σε άλλα επίπεδα, όσον αφορά την ανάπτυξη των φυσικών ικανοτήτων σου, τη βελτίωση της σωματικής σου σύστασης αλλά και των βιοχημικών δεικτών σου !