10 υδατάνθρακες που θα σας γεμίσουν ενέργεια!

timthumb.phpΟι μύθοι και οι θεωρίες σχετικά με τους καλούς και τους κακούς υδατάνθρακες είναι πολλοί. Αν εμπλουτίσετε όμως την καθημερινή σας διατροφή με τρόφιμα που περιέχουν όντως, καλούς υδατάνθρακες, θα γεμίσετε ενέργεια και θα διατηρηθείτε σε φόρμα.
Τα επεξεργασμένα ψωμιά, ρύζια, ζυμαρικά (π.χ. άσπρο ψωμί, άσπρο ρύζι κ.λ.π) αλλά και οι τυποποιημένοι χυμοί και τα αναψυκτικά δεν σας παρέχουν τα διατροφικά στοιχεία που χρειάζεστε.
Προτιμήστε λοιπόν, τον φυσικό πλούτο και τη πλούσια διατροφική αξία των προϊόντων ολικής αλέσεως.

Στην λίστα που ακολουθεί, αναφέρουμε τους ‘’καλούς υδατάνθρακες’’:
• Δημητριακά ολικής αλέσεως
• Ψωμί ολικής αλέσεως
• Φρούτα
• Λαχανικά
• Ρύζι ολικής αλέσεως
• Βρώμη
• Κριθάρι
• Ξερά φασόλια
• Φακές
• Ζυμαρικά ολικής αλέσεως.