Η Alfa Romeo απορρίπτει μια έκδοση GTA για την Stelvio

Η Alfa Romeo δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το όνομα GTA για έκδοση της Stelvio, ούτε για τα επόμενα SUV της, όπως αποκάλυψε στο Autocar o Fabio Migliavacca, υπεύθυνος product marketing της εταιρείας.

Στόχος της Alfa Romeo είναι η επιστροφή του ονόματος GTA να αποτελέσει σύμβολο για τη φίρμα, υποκαθιστώντας το ρόλο των GTV και 8C που ακυρώθηκαν σύμφωνα με το αναθεωρημένο πλάνο της γκάμας της. Παρόλα αυτά δεν προβλέπεται επέκταση της γκάμας GTA πέρα από τις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής Giulia GTA και Giulia GTAm, καθώς σύμφωνα με τον Fabio Migliavacca κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα των υπόλοιπων μοντέλων της Alfa Romeo. Είναι γνωστό άλλωστε πως εκτός από την Giulia, η αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει 3 ακόμα SUV (Stelvio, Tonale και ένα νέο B-SUV).

«Το GTA είναι ένα σημαντικό όνομα για την Alfa Romeo. Ειλικρινά, είχαμε ένα meeting πάνω σε μια πιθανή Stelvio GTA αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σύμφωνο με τις προσδοκίες των πελατών μας. Πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό μέσα στην πίστα. Στη Stelvio, έχουμε υψηλότερο κέντρο βάρους από την Giulia, οπότε δεν θα πετυχαίναμε τους ίδιους στόχους.»

«Η ιδέα για την επέτειο 110 ετών ήταν να επαναφέρουμε το GTA ως ένα σημαντικό ορόσημο για την Alfa Romeo. Η πρώτη Giulia GTA του 1965 ήταν πραγματικά σημαντική. Αν σκεφτείτε για τα εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της φίρμας, είναι GTA. Αποφασίσαμε να φέρουμε πίσω τις παλιές αξίες. Το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι ιδιαίτερο συγκριτικά με την Quadrifoglio. Έπρεπε να είναι ελαφρύτερο. Δουλέψαμε σκληρά για να μειώσουμε το βάρος και να έχουμε καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τους χρόνους στην πίστα σε σχέση με την Quadrifoglio

Οι Giulia GTA και GTAm θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, όμως η Alfa Romeo έχει ήδη λάβει πάνω από 500 αιτήσεις ενδιαφέροντος, με την αναλογία μεταξύ των δύο να γέρνει υπέρ της πιο πιστάδικης και ακραίας GTAm. Κάτω από το καπό και των δύο εκδόσεων βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του Bi-Turbo κινητήρα V6 2,9 λίτρων της Quadrifoglio, με απόδοση 540 PS (+30 PS), το ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο προσφέρει αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης, το στήσιμο είναι πιο επιθετικό ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί στα 1.520 kg (-100 kg).

Αναφερόμενος στην κρίση του κορονοιού που έχει χτυπήσει πολύ σκληρά την Ιταλία, ο Migliavacca είπε «Σε αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι θέλουν να δουν κάτι θετικό σε αυτή την πολύ δύσκολη πραγματικότητα. Πολλοί σηκώνουν το χέρι και λένε «Θέλω να αποκτήσω μία», «Θέλω να αποκτήσω τέσσερις». Είναι μια πραγματικά απίστευτη αντίδραση του κοινού αν σκεφτούμε και τη χρονική συγκυρία.»

Πηγή : drive.gr